۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۲۲۹۹۰

افزایش ۱۰ برابری تردد زائران از مرز مهران | رضایت زائران از وضعیت مرز

افزایش ۱۰ برابری تردد زائران از مرز مهران | رضایت زائران از وضعیت مرز
مرز مهران در استان ایلام در ایام اربعین شاهد تردد بالای زائرین اربعین حسینی اعم از ایرانی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرز مهران شاهد تردد بی نظیر زائران اربعین حسینی بوده و میزان توقف در گیت‌های خروجی به 3 ثانیه رسیده است که این سرعت عمل موجب رضایتمندی زائران و روان بودن تردد در این  مرز شده است.

بر این اساس آنچه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به خبرنگاران می‌گوید: تردد زئران در مرز مهران نسبت بمدت مشابه درسال گذشته افزایش 10 برابری دارد.

آمار ورود و خروج زائران خارجی نیز در 24 ساعت گذشته، 3 هزار و 326 نفر اتباع خارجی از مرز مهران خارج و 3 هزار و 304 نفر خارجی از این مرز ورود داشته‌اند.

حجم تردد وسائل نقلیه در مرز مهران قابل توجه اسن به نحوی که دستگاه‌های تردد شمار از ابتدای ماه محرم تاکنون 4 میلیون و 740 هزار و 305 خودرو به استان ایلام  را گزارش  ورود و خروج کرده‌اند، که نسبت به مشابه سال قبل بیش از 12درصد افزایش داشته است.

نکته قابل توجه این گزارش آن است که علی رغم حضور بی نظیر، ترافیک وسائل نقلیه و بیشترین مرز زمینی در استان ایلام با 430 کیلومتر مرز امنیت پایدار در این مرز حاکم و تردد روان در محورهای مواصلاتی برقرار است که این موارد نشان از برنامه ریزی و دقت نظر در برنامه‌های دست اندرکاران راهپیمایی بزرگ اربعین است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات